Având în vedere Legislaţia Românească, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Dacă nu sunteţi mulţumit de produsele achiziţionate puteţi să le returnaţi dacă trimiteţi o notificare prin e-mail la adresa reclamatii@e-camp.ro prezentând motivul nemulţumirii. Noi vom răspunde oricărei reclamaţii în termen de 2 zile lucrătoare şi dacă nu există altă soluţionare vă confirmăm acceptul pentru returul produselor.
Returnarea este posibilă numai dacă produsul nu prezintă urme de utilizare, este în ambalajul original şi în stare originală (fără a fi îndoite, rupte, sparte). Acceptăm retur produse deteriorate doar însoţite de o declaraţie semnata pe proprie raspundere, din care să reiasă că pagubele au fost produse în timpul livrării.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar firma Ecamp va avea obligaţia ca în termen de 30 zile de la primirea produselor retur să vă ramburseze contravaloarea acestora prin transfer în contul bancar al persoanei fizice/juridice care este "cumpărător" în factura fiscală.
Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.